Lead Retrieval es un servei que Fira de Barcelona ofereix als expositors i que emmagatzema els contactes de negoci que es realitzen durant la celebració dels salons i congressos. L’aplicació mòbil captura l’acreditació del visitant i la converteix en un contacte (o lead, en anglès). Per altra banda, l‘aplicació web actua com a base de dades per gestionar i treure profit d’aquests leads que s’han aconseguit.
A Putput vam conceptualitzar el disseny del logotip, les interfícies de les aplicacions i la web de venda del producte, a més de tot el desplegament de material en paper.
Aconseguir i guardar contactes de forma àgil
L’aplicació havia de resultar intuïtiva i de fàcil utilització. També era necessari que tot el procés de captació de contactes ocupés el mínim possible als comercials. És per això que vam optar per un treball iconogràfic i també per una sèrie de missatges i alertes molt entenedors a nivell d’interfície.
Com aprofitar la feina comercial?
Mitjançant l’arquitectura i el disseny del portal de contactes, aquesta aplicació ajuda els expositors a gestionar les dades que han recollit durant els salons. A Putput vam donar forma a les funcionalitats tenint sempre en compte la gestió i interpretació massiva de dades i la confecció d’enquestes.
Més enllà de la pantalla
També vam desenvolupar els materials que ajuden a explicar de forma efectiva els avantatges d’aquesta aplicació. Flyers promocionals, embalatge, manuals d’instruccions o enganxines pels punts de contacte, entre d’altres, que contribueixen a convèncer els expositors de la necessitat de contractar aquest servei innovador.