L’Hospital Clínic de Barcelona treballa en una aplicació per optimitzar el temps de consulta i la gestió d’informació dels 3.000 professionals que atenen a 45.000 pacients anuals i gestionen 800 llits.
Ens vam sumar al projecte per millorar l’experiència d’ús i el disseny de les interfícies de gestió de llits a les sales d’hospitalització i d’urgències. L’objectiu era clar: millorar l’accés a la prescripció i administració de medicaments als pacients.
Quants pacients esperen? On estan situats? Hem rebut les proves?
Vam definir una arquitectura clara i intuïtiva que proporciona la informació necessària de cada pacient alhora que optimitza els processos que generen les múltiples consultes, la càrrega de dades i les accions repetitives i tedioses.
Una manera àgil i segura de tractar amb la medicació i els valors clínics
Els metges defineixen el tractament a seguir i en configuren les dosis i freqüències. El personal d’infermeria el segueix en una línia temporal que l’informa sobre el que ha d’administrar alhora que introdueix els balanços del pacient, les entrades i sortides de líquids i les constants vitals per al seguiment mèdic. Un flux d’informació d’anada i tornada que afavoreix la tasca de tots els professionals.
Urgències: capacitat de reacció
El nostre aplicatiu ofereix al personal mèdic d’urgències una visió de conjunt de l’estat dels pacients (temps d’espera, metge, infermera, etc.) a través de panells digitals situats a cada sala i també mitjançant els seus telèfons mòbils. Una informació que permet prendre decisions ràpides i eficients.